2011/06/10

I'm so sorry, this is over

Tudom, most egy ficcet vártok de nem lesz semmilyen ficc. ( legalábbis nem ebben a bejegyzésben)
Mióta befejeztem az SPN hatodik évadját alig nézem meg a részeit. Persze imádom, szeretem, ez a kedvenc sorozatom, de mostanában nagyon úgy érzem, hogy eltávolodtam a témától.
Ma is írtam a 8. fejit és rájöttem,hogy már egyáltalán nem az spn műfaja.
Szóval úgy érzem, most egy kicsit szüneteltetni fog az Egy Szárnycsapásnyi Szerelem fanfiction. Ez nem végleges, folytatni fogom a történet írását. De nem látom értelmét, hogy mindennap feljöjjek és elhitessem veletek, hogy ma már fenn is lesz, pedig még el se kezdtem írni azt.
De továbbra is fogok írni kisebb fanfictionokat és mind az spn-ről fog szólni többé kevésbé.  Legalábbis meg lesz ez a természet feletti téma.  Például itt van egy kis részlet a rövid egy-két oldalas fanfictionomból..
- Csak, hogy legyen mit várjatok-:

"Amikor még kislány voltam anya sokszor mondogatta „ Kicsim ne feszegesd a határaidat, mert egyszer átléped és nem lesz vissza út”.
Ezt az egyszerű mondatot sosem értettem, de nem is akartam igazán.  Túl sok gondom volt. Milyen cipőben legyek holnap este? Mikor írunk matekól? Miért nem tetszek Jhon Saulynak? 
Igen, március tizenkettedikéig ezek voltak  a legnagyobb gondom. De aznap minden megváltozott.
Apám meghalt, megölték.
És tudom ki tette.  
Egy angyal volt. "

És persze továbbra is várom a ti írásaitokat is. Ha jól tudom Reissa készül egy nem mindennapi fanfictionnal is :)

Még egyszer nagyon sajnálom a döntésemet, de meg kellett hoznom :(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése