2011/11/12

Azt hiszem itt a vége.

Egyszerűen nincs ihletem. Sajnálom emberek. Bár nincs sok olvasóm, de akik eddig látogatták az oldalt azoknak teljes szívemből köszönöm ( gondolok itt például Pholelovera: Köszönöm, hogy velem voltál és, hogy olvastad a novelláimat, sőt még tiedet  is kitehettem) a többi supernatural-fan.orgos lánynak-fiúnak is, hogy olvasták és, hogy elvittek a 3000es látogatottsághoz. De persze nem csak ők voltak itt, szóval köszönöm azoknak is akik "láthatatlanok" maradtak!
Nem akarlak becsapni titeket, nem csak az ihlet a baj. Az igazat megvallva amióta nincs a sorozatban Castiel azóta már nem nézem olyan szívesen, talán még az iránta érzett szeretetem is meg van csappanva.  Tudom, hogy ezzel a saját " hú, de nagy fangirl vagyok"ságomat írom le, mert a testvérekért kellene szeretnem a sorozatot, és nem a kis szárnyas miatt.  Meg persze az ok ami ilyenkor mindig elő szokott jönni: iszonyat sokat kell tanulnom.
Nem törlöm ki a blogot, mert most körülbelül 50 novella, kisebb történet van fenn és piszkozatban még kb. húsz novella van amit nem fejeztem be.  Szóval nagy a valószinűsége, hogy még egyszer vissza jövök, de nem mostanában az biztos. Persze ha lesz egy ötletem és a megírásáig is eljutok akkor azt felteszem ide, de ne várjatok rendszeres frissítést.
Még egyszer köszönöm: Tequilának, Tairának, Reissának, Pholelovenak, hogy itt voltak és, hogy megengedték, hogy feltegyem az oldalra a novelláikat.
 Sziasztok!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése